pondělí 12. srpna 2013

Kam pak příště pojedu

Rozhodla jsem se ušít kabelku mé mamince k narozeninám. V červenci jsem na ni konečně objevila tu správnou látku. Maminka ráda cestuje. Miluje Londýn, Paříž, Řím, Madrid. Každé toto místo má svoji atmosféru, vůni, obchůdky, zmrzlinu, zážitky, barvu ulic, architekturu. To se vše smísí a už navždy v nás ten pocit zůstává. A toužíme se tam vracet.

Objevila jsem látku, která tyto vzpomínky vyvolává. Jsou tam všechna její oblíbená města. Když jsem uviděla tuto látku, věděla jsem, že letos musím. Letos kabelka bude!


Maminka miluje Londýn, Paříž, Řím a Madrid.





Střih jsem tentokrát tvořila sama. Dno je z pevné kočárkoviny, je omyvatelné. 

 Kabelka je vyztužená, drží tvar a stojí. Zapínání je na zip. 


Uvnitř je velká vyztužená kapsa na magnet, kam se pohodlně dávají časopisy a jíné papíry. Pak dvě kapsičky na gumičku a karabina na klíče.






Přeji vám nezapomenutelné letní zážitky. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře :-)